maaseudun brändikirja
Rohkeasti rouhea maaseutu on vapaa ja ankara
Maaseutu on muutakin kuin mummun mökki hiekkatien varrella. Maaseutu ei välttämättä sovi kaikille, vaikka sinne mahtuukin kaikenlaisia ihmisiä.
Maaseudun brändikirja on valmistunut
Maaseudun brändikirja on avain suomalaisen maaseutubrändin rakentamiseen – se tiivistää maaseudun eeppisen ytimen. Selkeän brändin avulla voit herättää tunteita ja luoda yhtenäisen viestin suomalaisesta maaseudusta.
Maaseudun brändikirjaan on koottu keskeiset brändimääreet ja ydinviestit, jotka ovat täysin vapaasti hyödynnettävissä. Tämä on työkalupakki, jonka avulla viet maaseutua eteenpäin – olipa kyseessä alueellinen hanke, projekti tai maaseutuyrittäjyys.
Unohda tyhjästä aloittaminen!
Maaseudun brändikirja tarjoaa sinulle valmiiksi hiotun pohjan, jonka avulla rakennat paitsi oman tarinasi myös yhteistä maaseudun brändiämme. Käsissäsi on markkinoinnin kultakimpale, joka on syntynyt yhteistyössä lähes 40 maaseudun kehittäjän ja aktiivisen toimijan kanssa.
Maaseudun eeppinen ydin koottiin kasaan Maaseutuleirillä 10.10.2024, ja nyt tämä työ on sinun käytettävissäsi. Ole hyvä!
Maaseutuleirin järjestäjät Riikka Koskinen, Piritta Syrjälä, Nora Backlund & Johanna Niilivuo.
Työpajasta, valmennuksesta ja sisällön koonnista vastasi Mikko Kalliola.
Työpajan kuvaus Anne Kalliola.